Los Procesos socio emocionales de los niños y niñas a tra vez de la escuela de padres para fomentar los valores : Procesos socio emocionales de los niños y niñas a tra vez de la escuela de padres para fomentar los valores

Authors

Carol Natalia Murcia Imbachi
Facultad de Educación, licenciatura en Educación Infantil
Nubia liset Guerrero Medina

Keywords:

Desarrollo socioemocional., Acompañamiento familiar, familia, comunicación, educación, proceso educativo.

Synopsis

This is a document that refers to an investigation by a work group of teachers in training, who observe the need to investigate the socio-emotional development of 4-year-old boys and girls to recognize how the family manages to get involved and participate. at the Las Cruces Garden Parent School in the town of Santa Fe, Bogotá D.C. The collection of information to enrich the research is carried out in person and takes into account the garden environment, the families that are part of it, the educational agents who work within the institution so that in this document Be clear about what is proposed.

 

 

 

 

Published

January 1, 2024

Categories

How to Cite

Murcia Imbachi, C. N., & Guerrero Medina , N. liset. (2024). Los Procesos socio emocionales de los niños y niñas a tra vez de la escuela de padres para fomentar los valores : Procesos socio emocionales de los niños y niñas a tra vez de la escuela de padres para fomentar los valores . Corporación Universitaria Iberoamericana - Repositorio de Trabajos de Grado. Retrieved from https://publicaciones.ibero.edu.co/index.php/t-grad/catalog/book/6368