Los Procesos socio emocionales de los niños y niñas a tra vez de la escuela de padres para fomentar los valores : Procesos socio emocionales de los niños y niñas a tra vez de la escuela de padres para fomentar los valores
Keywords:
Desarrollo socioemocional., Acompañamiento familiar, familia, comunicación, educación, proceso educativo.Synopsis
This is a document that refers to an investigation by a work group of teachers in training, who observe the need to investigate the socio-emotional development of 4-year-old boys and girls to recognize how the family manages to get involved and participate. at the Las Cruces Garden Parent School in the town of Santa Fe, Bogotá D.C. The collection of information to enrich the research is carried out in person and takes into account the garden environment, the families that are part of it, the educational agents who work within the institution so that in this document Be clear about what is proposed.
Published
January 1, 2024
Categories
Copyright (c) 2024 Corporación Universitaria Iberoamericana
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
How to Cite
Murcia Imbachi, C. N., & Guerrero Medina , N. liset. (2024). Los Procesos socio emocionales de los niños y niñas a tra vez de la escuela de padres para fomentar los valores : Procesos socio emocionales de los niños y niñas a tra vez de la escuela de padres para fomentar los valores . Corporación Universitaria Iberoamericana - Repositorio de Trabajos de Grado. Retrieved from https://publicaciones.ibero.edu.co/index.php/t-grad/catalog/book/6368